سرخط خبرها
خانه / دانش و فن آوری / پادشاه توییچ، نینجا کیست؟ – دیجیاتو – اخبار موبایل و قیمت گوشی

پادشاه توییچ، نینجا کیست؟ – دیجیاتو – اخبار موبایل و قیمت گوشی

احتمالا چندی پیش خبر فورتنایت بازی کردن خواننده معروف کانادایی، Drake و پخش شدن آن در پلتفرم استریمینگ توییچ را شنیده اید
بدون شک Ninja بازیکنی بسیار با استعداد و استثنایی است، اما نمی توان گفت که موفقیت مستقل بازی فورتنایت در موفقیت Ninja به عنوان یک استریمر بی تاثیر بوده است. فورتنایت یک بازی استثنایی است و این را می توان از زبان تک تک استریمرهای توییچ که روزانه بیش از 8 ساعت وقت خود را صرف این بازی می کنند شنید.

اول بگذارید کمی راجع به آمار تایلر بلوینز ملقب به Ninja طی ماه اخیر صحبت کنیم. استریم او در روز بازی با Drake تعداد 635,429 نفر بیننده همزمان کسب کرد و رکورد قبلی بیننده های همزمان که در دست Dr. DisRespect و قبل از آن در دست Tyler1 بود را شکست. همچنین، طبق آمار موجود او طی چند ماه اخیر و فقط از استریم کردن ماهانه حدود 250,000 دلار درآمد کسب کرده است.

نینجای کلاسیک

البته همانطور که گفتیم، افراد بسیار زیادی از جمله استریمرهای محبوب دیگر معتقد هستند که بخش بسیار زیادی از این سابسکرایبرها با استفاده از بات های کامپیوتری بوده و بیننده واقعی نیستند. در حال حاضر مسئله محبوبیت ناگهانی و رشد بسیار سریع Ninja در توییچ در بسیاری از کانال های توییچ مورد بحث است.

البته بلوینز فقط به عنوان یک استریمر فورتنایت معروف نیست.

اما نکته اصلی این است که مسئولین خود توییچ با این اتهام ها موافق نیستند. در ششم مارس یکی از مسئولین توییچ درباره این موضوع توضیح داد و بسته های Fortnite Twitch Prime Pack و محبوبیت فورتنایت را به عنوان دلایل اصلی موفقیت Ninja اعلام کرد. همچنین او در سایت های یوتیوب و توییتر هم فعالیت می کند و در آنجا هم دنبال کنندگان فراوانی دارد. حساب کاربری او در یوتیوب حدود 5 میلیون مشترک دارد و اکثر ویدیوهای او بیش از 3 میلیون بیننده دارند.

تایلر 26 ساله یکی از ستاره های دنیای ورزش الکترونیک است. اولین باری که نام او شنیده شد در صحنه رقابتی بازی Halo بود. Ninja در سال 2009 در مسابقات MLG Orlando کار خود را آغاز کرد و در آن زمان آنقدر معروف نبود. در واقع قبل از انتشار Halo: Reach در سال 2011 کسی آنقدر اسم Ninja را نشنیده بود. پس از عرضه بازی او به سرعت به یکی از ستاره های این سری بازی تبدیل شد و در سال 2012 هم اولین مقام قهرمانی خود را در بازی Halo 4 با تیم Warriors کسب کرد.

نینجا در طرح ها و رنگ های مختلف

پس از مدت کوتاهی او تصمیم گرفت که پابجی را کنار بگذارد و فورتنایت را امتحان کند و پس از گذشت یک ماه به بهترین بازیکن بازی تبدیل شد. سبک بازی بسیار تهاجمی او و مهارت استثنایی او که تقریبا بی همتا است، در جامعه بینندگان توییچ از او یک بت ساخته و هر روز به محبوبیت او می افزاید. اما آیا این تنها دلیل موفقیت او است؟

لحظه ای که نینجا سابسکرایبر صد هزارم را دریافت کرد

او چند سال فعالیت خود را به عنوان بازیکن حرفه ای ادامه داد ولی در سال 2017 تصمیم گرفت که کمی از بازی حرفه ای فاصله بگیرد تا بتواند وقت بیشتری را به استریم کردن اختصاص دهد؛ و زمان بندی او برای این تصمیم فوق العاده بود چون پابجی هم در همان زمان عرضه و به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شده بود. او با استریم های روزانه پابجی گروه بسیار بزرگی از مخاطبان و طرفداران را جذب کرد و این هنوز قبل از آشنایی او با فورتنایت بود.

حضور سلبریتی ها حتی در مقیاس کم در توییچ و در جامعه گیمرها نه تنها باعث افزایش محبوبیت توییچ و اعضای آن می شوند، بلکه اثبات می کنند که توییچ می تواند به یکی از اسامی بزرگ در حوزه سرگرمی تبدیل شود و استریمرهای محبوب آن باید بیشتر شناخته شوند.

شبکه استریمینگ توییچ (که چند سال پیش توسط آمازون خریداری شده بود) عملا بعد از برنامه های تلویزیونی سنتی و یوتیوب به یکی از قطب های اصلی سرگرمی تبدیل شده است و دیگر فقط محدود به بازی نیست. هر روز هزاران نفر با استفاده از این شبکه، بازی کردن خود را ضبط می کنند و به صورت زنده برای بینندگان پخش می کنند. آزادی کامل تولید کنندگان محتوا در این پلتفرم و تنوع بسیار زیاد محتوا باعث شده توییچ طرفداران بسیار زیادی جذب کند. در ماه گذشته توییچ در لحظه بیش از 1.5 میلیون بیننده داشت.

احتمالا چندی پیش خبر فورتنایت بازی کردن خواننده معروف کانادایی، Drake و پخش شدن آن در پلتفرم استریمینگ توییچ را شنیده اید. جدا از اهمیت این خبر برای فورتنایت و جامعه گیمینگ، این خبر برای پلتفرم های استریمینگ هم اهمیت بسیار زیادی دارد.

سرعت رشد کانال Ninja در توییچ (که اکثرا مختص به بازی فورتنایت است) در تاریخ توییچ سابقه ندارد. او از 22 فوریه تا 3 مارس بیشتر از 50,000 سابسکرایبر (subscriber یا مشترک، شما در ازای پرداخت مقداری پول تصمیم می گیرید از یک استریمر حمایت کنید، با پرداخت این مبلغ شما چند کالا دیجیتال مثل ایموت و نشان مشترک دریافت می کنید و مجبور به دیدن تبلیغات نیستید) دریافت کرد. البته شایعات زیادی درباره مشکوک بودن این موضوع شنیده می شود ولی نباید فراموش کرد که فورتنایت هم در حال حاضر محبوب ترین بازی توییچ است و این تا حدی موفقیت Ninja را توجیه می کند.

در همین راستا تصمیم داریم امروز یکی از موفق ترین استریمرهای توییچ و کسی که با Drake فورتنایت بازی کرد را معرفی کنیم: Ninja

همچنین همکاری میان سازنده بازی یعنی اپیک گیمز با توییچ و عرضه بسته Fortnite Twitch Prime Pack خود یکی از دلایل دیگر موفقیت بازی است. در توییچ قابلیتی به نام Twitch Prime وجود دارد که در ازای یک مبلغ خاص قابلیت ها و کالاهای خاصی در اختیار کاربر می گذارد و اسکین های مختلف فورتنایت هم بخشی از این کالاها هستند؛ و چه کسی این اسکین ها را دوست ندارد؟

نینجا و هدبند زردرنگی شانس

درباره ی back118

همچنین ببینید

محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند – دیجیاتو – اخبار موبایل و قیمت گوشی

ایجاد ارتباط بین وسایل نقلیه یکی از ایده هایی است که به واسطه پیشرفت روز …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *